S PPC
to vieme

Cielená reklama vám prinesie maximálny zisk

Poznáme pocity marketingových oddelení:
„Tá posledná kampaň nám (zasa) veľmi nevyšla. Žiadne intenzívnejšie oslovenie.
Všetci sú na reklamu alergickí. Nie je nákup inzercie vlastne vyhadzovaním peňazí?“
Áno, aj my sa s takýmito postojmi vieme stotožniť.

Ale iba dovtedy, kým nepríde reč na PPC reklamu. Tá má totiž jedno veľké čaro: oslovuje vášho zákazníka práve vtedy, keď sa zaujíma o vaše služby.

Dobre nastavená PPC kampaň vám prinesie najpresnejšie zacielenie zo všetkých médií.

Nepracujeme metódou pokus–omyl. Nemíňame horibilné sumy, aby sme váš web zahltili návštevníkmi bez potenciálu.
Zameriavame sa na splnenie cieľov kampane. Na váš zisk.


Nerobíme mágiu. Hovoria za nás tvrdé dáta.

  • Mesačne na stránky klientov privedieme 3 milióny návštevníkov.
  • Online marketing robíme v 34 krajinách na 3 kontinentoch.
  • V roku 2012 sme spravovali rozpočet vo výške 6 miliónov €.
  • Sme certifikovaná partnerská agentúra Google.

Všetci naši zamestnanci sú certifikovaní špecialisti.

 

Pozrite sa tiež na Google AdWords dokument Spolupráca s tretími stranami.

Ako robíme PPC

  • Analyzujeme štruktúru a obsah webu pre maximálny efekt PPC kampane.
  • Využívame celý potenciál PPC systémov, ich formátov a možností oslovenia.
  • Nastavujeme konkrétne ciele kampane, formy reklamného posolstva a ceny preklikov.
  • V priebehu kampane vylučujeme a pridávame kľúčové slová na základe výsledkov.

Ako nerobíme PPC

  • Nespoliehame sa na svoje pocity, ale všetko vyhodnocujeme na základe tvrdých dát.
  • Nešetríme na počte kampaní, zostáv a reklám, pokiaľ je to pre vás prínosné.
  • Neuspokojíme sa, „keď je to OK“ – hľadáme ďalšie príležitosti v nových médiách.
  • Neponecháme kampane osudu, ale pravidelne ich upravujeme a optimalizujeme.

  • Parfums
    číslo jedna medzi eshopmi s parfémami v strednej a východnej Európe
    Kompletná správa PPC kampaní v 9 krajinách CEE regiónu. CPO model
  • Raiffeisenbank
    banka v ČR
    Kompletná správa PPC kampaní – dlhodobé i krátkodobé promo kampane.
  • Telefónica O2
    telekomunikačný operátor na Slovensku
    Kompletná správa PPC kampaní – mix PPC systémov s cieľom zvýšiť predaj a kvalitu návštev.
  • Prvá stavebná sporitelňa
    číslo jedna medzi stavebnými sporiteľňami na Slovensku
    PPC kampaň zameraná na zvýšenie návštevnosti webu a počtu odoslaných kontaktných formulárov.
  • Martinus SK/CZ
    najväčšie slovenské online kníhkupectvo
    Martinus SK/CZ

Všetky referencie

LinkedIn Google+