Vieme
mediálne
plánovanie a RTB

Real-time bidding – konečne cielená displejová reklama!

Nákup mediálnych plôch sa často podobá kobercovému bombardovaniu.
Viete, kde sú ľudia, ktorí vás zaujímajú.
Ale okrem nich je tam ešte niekoľkokrát viac tých, ktorí vás nezaujímajú.
A za tých musíte pri klasickom nákupe médií zaplatiť tiež.

RTB umožňuje cieliť na konkrétnych užívateľov – už nemusíte platiť za impresie, ktoré pre vás nemajú žiadnu hodnotu. A za tých, o ktorých stojíte, zaplatíte férovú cenu, ktorá sa určuje v aukci, a nie na základe virtuálnych cenníkových cien a nezmyselne vysokých zliav.

Vďaka tomu je display reklama nakupovaná pomocou real time biddingu vhodná okrem budovania značky aj na čisto výkonnostný marketing.

 

Mediálne plánovanie a nákup on-line reklamy

Prečo sa pri nákupe reklamy rieši hlavne výška zľavy?
Sú slovenské média skutočne také jednotvárne, že sa s nimi obchoduje ako so škatuľami na topánky?
Neplatí snáď stará pravda – čím väčšia zľava, tým horšia kvalita?

O úspešnosti kampane rozhoduje predsa niečo iné – blízkosť média k cieľovej skupine a intenzita zásahu.

Nikdy nenakupujeme mediálny priestor podľa cien a vzťahov. Neoháňame sa výsledkami, ktoré nevedú k cieľu. Zameriavame sa na výkon.

Povedzte nám o svojich cieľoch a my doručíme posolstvo presne tým, ktorým patrí.

Ako pracujeme
s RTB

  • Kampaň nastavujeme s ohľadom na celkovú marketingovú stratégiu klienta.
  • RTB koordinujeme s ostatnými mediálnymi nákupmi.
  • Kampaň optimalizujeme na základe dát.

Ako nepracujeme
s RTB

  • Nesústredíme sa len na cenu za zobrazenie – lacné impresie majú väčšinou aj nižšiu hodnotu.
  • Nespúšťame kampane na akýchkoľvek plochách bez ohľadu na ich kvalitu.
  • Nepoužívame RTB za každú cenu len preto, že je práve „in“ – odporúčame ho len klientom, pre ktorých má zmysel.

  • Siemens
    Kampaň zameraná na propagáciu eventov na Facebooku.
  • České aerolinie
    národný letecký prepravca v ČR
    Vstup klienta na slovenský trh.
  • Tesco mobile
    telekomunikačný operátor
    Launch kampaň na mobilné produkty.
  • Navyslni.sk
    realitný projekt
    Spustenie predaja developerského projektu.
  • 3nity
    luxusný bytový dom v Bratislave
    Spustenie predaja bytov exkluzívneho developerského projektu.

Všetky referencie

LinkedIn Google+